اخبار

درخشش چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

درخشش چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از موفقیت چشمگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی که امروز مصادف با ولادت امام محمد باقر (ع) در سالن اجلاس سران برگزار شد خبر داد.

 دکتر سیروس جلیلی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه افزود: اعطا جوائز به برگزیدگان این جشنواره نیز طی این آیین با حضور رئیس جمهور ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و همچنین روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور صورت گرفت.

وی با اشاره به این که جشنواره فوق در دو گروه شرکت کنندگان حقیقی و حقوقی برگزار شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شد عنوان  برگزیده دانشگاه های تیپ دو ، برگزیده مراکز رشد در حال توسعه ، برگزیده کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه های تیپ دو را در گروه حقوقی به خود اختصاص دهد.

او همچنین اضافه کرد : معرفی مرکزتحقیقات ' عوامل محیطی بر ارتقاء سلامت ' نیز به عنوان مرکز  تحقیقات برگزیده  از دیگر افتخاراتی است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گروه حقوقی این جشنواره کسب نمود.

  دکتر جلیلی همچنین افزود: انتخاب دکتر مسعود نجفی به عنوان برگزیده محقق جوان کمیته علوم پایه پزشکی و دکتر میلاد اختراعی به عنوان برگزیده کمیته فناوری سلامت نیز از افتخارات ما در گروه حقیقی در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی است.

 به گفته وی در این جشنواره که به سبب نام‌گذاری سال ۱۴۰۱، با محوریت «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» برگزار شد، ۵۷۰ شرکت کننده حضور داشته و ارتقای جوایز جشنواره، ارزیابی جداگانه دانشجویان و نخبگان و تقدیر از واکسن سازان از جمله ویژگی‌های این جشنواره بود.

۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۳:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید