اخبار

فدراسیون سرآمدان علمی ایران دکتر آرام رضایی را به عنوان سرآمد علمی جوان معرفی کرد.

 مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه از معرفی دکتر آرام رضایی به عنوان سرآمد علمی توسط فدراسیون سرآمدان علمی ایران خبر داد.

دکتر فاطمه رجعتی در این خصوص گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دستیابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال 1394 راه اندازی کرده است. این فدراسیون در سال 1400 تعداد 100 نفر از اعضای هیأت علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر بوده را به عنوان سرآمد علمی شناسایی و حمایت میکند. در این خصوص با بررسی مقالات منتشر شده در نشریات برتر در سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ و بر اساس آیین نامه فدراسیون 100 سرآمد علمی را شناسایی و معرفی کرد که در این میان نام دکتر آرام رضایی، عضو هیأت علمی پژوهشی مرکز تحقیقات داروسازی نانو به عنوان سرآمد علمی نیز به چشم می‌خورد.

وی ضمن تبریک به ایشان عنوان کرد که سرآمدان علمی توسط باشگاه مذکور با توجه به میانگین ارجاعات سن علمی وH-index از پایگاه دادهWeb of Science انتخاب می‌شوند.

نحوه انتخاب سرآمدان علمی در وب سایت فدراسیون سرآمدان علمی کشور با ادرس:https://isef.ir/page/2164/183 آمده است .

گفتنی است گرنت پژوهانه نقدی، خدمات شبکه آزمایشگاهی و جذب دانشجوی پسادکترا از جمله حمایت‌های فدراسیون از سرآمدان منتخب می‌باشد.

 

 رسانه جدید

دکتر آرام رضایی

استادیار پژوهشی شیمی آلی
دانشکده داروسازی
مرکز تحقیقات دارورسانی نانو
پژوهشکده فناوری‌های سلامت

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید